Korzystanie z Programu Partnerskiego YouTube (YPP) ma niewątpliwie sporo zalet dla twórców udostępniających tam swoje materiały, bo umożliwia choćby bezpośrednie zarabianie na nich. Ale by nie było (za)łatwo, to przynależność do YPP wiąże się nie tylko z przywilejami, ale jest też obwarowana wieloma wymaganiami. Obecnie jest to 1000 subskrybentów kanału, oraz 4 000 godzin obejrzanego na kanele materiału rocznie lub 10 000 000 wyświetlonych shortów w ciągu 90 dni. Niebawem to się zmieni, bo dojdzie jakby przedsionek, w postaci wcześniejszego dostępu do Programu Partnerskiego YouTube (YPP). Może bez pełnych możliwości, ale zarabiać już się da.
Pierwszym kubłem zimnej wody na rozgrzane głowy widzące już dolary niech będzie to, że choć wymagania mniejsze, to jednak są: 500 subskrybentów i 3 wgrane produkcje w ciągu 90 dni, oraz 3 000 godzin obejrzanego na kanele materiału rocznie lub 3 000 000 wyświetlonych shortów w ciągu 90 dni. Niby nadal dużo, a jednak też i sporo mniej. A już mamy opcje wspierania kanału, zakupy, superczat i supernaklejki i superpodziękowania… ;-)
Drugim kubłem niech będzie to, że choć „wcześniejsza wersja” Programu Partnerskiego YouTube (YPP) ma pojawić się „już w przyszłym miesiącu”, to na razie będzie dostępna w Kanadzie, Korei Południowej, Stanach Zjednoczonych, Tajwanie i Wielkiej Brytanii.
- Gen AI w Envato, czyli w ramach usługi Envato Elements mamy teraz dostęp do całego wachlarza narzędzi wspieranych przez AI - 1970-01-01
- DJI Mini 5 Pro, czyli mały dron z klasą C0, a spore zamieszanie, bo niby sub250, a jednak waży powyżej 250 gramów - 1970-01-01
- W Home Assistant 2025.6 w końcu mamy przypisanie struktury menu bocznego (sidebar) do konta użytkownika, więc teraz pora jeszcze na kolory (motyw) - 1970-01-01




