Wczoraj przedstawiłem kilka pluginów (wtyczek), które pozwalają zmienić WordPressa w sklep internetowy… Zalet jest sporo – choćby związanych z prostotą obsługi dla użytkownika (obsługującego sklep), która w przypadku wymienionych skryptów (w większości) nie jest dużo trudniejsza od obsługi „zwykłej strony” na tej platformie.
Dlatego moi klienci coraz częściej wybierają WordPressa również pod sklep internetowy, bo w przypadku stron firmowych dawno już nawet przestałem proponować coś innego (oczywiście poza specyficznymi projektami!).
Oczywiście jest kilak miejsc, gdzie jeszcze nie wszystko jest – zwłaszcza prosto „z pudełka” – tak rozbudowane jak w dedykowanych platformach sklepowych… Ale od czego mamy wtyczki i/lub poradniki… ;-)
Spis treści w artykule
Wyszukiwanie produktów w WooCommerce za pomocą dowolnej wyszukiwarki
Produkty w WooCommerce to specyficzne posty – również wyniki wyszukiwania produktów powinny wyświetlać się w inny sposób niż gdy szukamy postów artykułów.
Oczywiście WooCommerce ma przygotowaną, dedykowaną do wyszukiwania produktów wyszukiwarkę – ale często w naszej skórce mamy już wbudowaną wyszukiwarkę, często lepiej komponującą się z resztą strony… I dobrze byłoby móc również z niej korzystać.
Standardowo – po wpisaniu np. nazwy producenta w „domyślnej wyszukiwarce” (nie WooCommerce) otrzymamy wyniki zbliżone do tego, co serwuje domyślnie WordPress przy wyszukiwaniu np. postów na blogu:
PRyC WooCommerce: Product search in any search
Wtyczkę znajdziecie w oficjalnym repozytorium wtyczek WordPressa – zapraszam do testowania…
- Gen AI w Envato, czyli w ramach usługi Envato Elements mamy teraz dostęp do całego wachlarza narzędzi wspieranych przez AI - 1970-01-01
- DJI Mini 5 Pro, czyli mały dron z klasą C0, a spore zamieszanie, bo niby sub250, a jednak waży powyżej 250 gramów - 1970-01-01
- W Home Assistant 2025.6 w końcu mamy przypisanie struktury menu bocznego (sidebar) do konta użytkownika, więc teraz pora jeszcze na kolory (motyw) - 1970-01-01







