Wczoraj przedstawiłem kilka pluginów (wtyczek) które pozwalają zmienić WordPressa w sklep internetowy… Zalet jest sporo – choćby związanych z prostotą obsługi dla użytkownika (obsługującego sklep), która w przypadku wymienionych skryptów (w większości) nie jest dużo trudniejsza od obsługi „zwykłej strony” na tej platformie.

Dlatego moi klienci coraz częściej wybierają WordPressa również pod sklep internetowy, bo w przypadku stron firmowych dawno już nawet przestałem proponować coś innego (oczywiście poza specyficznymi projektami!).

Oczywiście jest kilak miejsc, gdzie jeszcze nie wszystko jest – zwłaszcza prosto „z pudełka” – tak rozbudowane jak w dedykowanych platformach sklepowych… Ale od czego mamy wtyczki i/lub poradniki… ;-)

Wyszukiwanie produktów w WooCommerce za pomocą dowolnej wyszukiwarki

Produkty w WooCommerce to specyficzne posty – również wyniki wyszukiwania produktów powinny wyświetlać się w inny sposób niż gdy szukamy postów artykułów.

Oczywiście WooCommerce ma przygotowaną, dedykowaną do wyszukiwania produktów wyszukiwarkę – ale często w naszej skórce mamy już wbudowaną wyszukiwarkę, często lepiej komponującą się z resztą strony… I dobrze byłoby móc również z niej korzystać.

Standardowo – po wpisaniu np. nazwy producenta w „domyślnej wyszukiwarce” (nie WooCommerce) otrzymamy wyniki zbliżone do tego co serwuje domyślnie WordPress przy wyszukiwaniu np. postów na blogu:

pryc-woocommerce-product-search-in-any-search_before01

PRyC WooCommerce: Product search in any search

Ale wystarczy zainstalować małą wtyczkę (plugin) by wynik takiego wyszukiwania prezentował się tak jak powinien, czyli tak jak przystało na listę produktów:

pryc-woocommerce-product-search-in-any-search_after01

Wtyczkę znajdziecie w oficjalnym repozytorium wtyczek WordPressa – zapraszam do testowania…

(!) Zgłoś błąd na stronie

Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!

Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)