Już miałem zamykać komputer, bo godzina prawie 18, a więc i tak się zasiedziałem, a tu wpada pytanie od koleżanki – jak opublikować post na firmowej tablicy, bo u niej zniknęła taka opcja… Nie wiem czy u wszystkich, ale tak się stało również na profilu Webinsider.pl, i też przeżyłem chwilę konsternacji…

Narzędzia do publikowania na Facebooku

Zapewne jak ktoś jest aktywnym użytkownikiem Facebooka to o zmianach, które w serwisie zachodzą wie, zanim one urodzą się w głowie Marka, ale… w moim przypadku Facebook to taki dodatkowy kanał RSS, dla tych, którzy chcą otrzymywać za pośrednictwem Facebooka powiadomienia o nowych artykułach, a przy okazji godzą się na pewna nutkę niepewności – otrzymam powiadomienie, czy algorytm Facebooka uzna, że jednak tym razem go nie otrzymam.

Ale wracając do meritum. Kilka dni temu informacje o nowym artykule publikowałem tak:

Czyli korzystając z pola „napisz coś” na samej górze „news feeda”. Dziś takiej opcji już w tym miejscu nie znalazłem:

Jakaś „tymczasowa awaria”, bo nie wydaje mi się, by Facebook chciał aż tak bardzo przekierować tego typu działania (publikowanie nowych postów na stronach) do działu „narzędzia do publikowania”:

Przy okazji widać tu kolejną nowość, choć dostępną już od jakiegoś czasu, czyli cały wachlarz dodatkowych możliwości, jakie na Facebook proponuje do wykonania w tym miejscu:

  • Zdjęcie/film
  • Zamelduj się
  • Wesprzyj organizację non profit
  • Dodaj ważne wydarzenie
  • Otrzymuj wiadomości
  • Oferta/zniżka
  • Lista
  • Nastrój/aktywność
  • Napisz notatkę
  • Oznacz produkt
  • Reklamuj swoją firmę
  • Utwórz wydarzenie
  • Ankieta

Jak dla mnie, to robi się tu trochę za ciasno, i za kolorowo. Ale z drugiej strony, to zdecydowanie nie jestem typowym użytkownikiem tego serwisu… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera!