Zmian w systemach transakcyjnych banków, z których usług korzystam (lub korzystałem) mam już za sobą całkiem sporo, i jakbym miał je wszystkie podsumować i uogólnić, to bym napisał, że… zazwyczaj jest gorzej. Na takie postrzeganie tych zmian na pewno wpływa przyzwyczajenie, ale raczej nie jest to jedyny powód, że tak, a nie inaczej je odbieram. Teraz taka zmiana czeka mnie w Nest Banku, gdzie mam swoje główne konto firmowe (zwłaszcza po definitywnym rozstaniu z Idea Bankiem). Ale zanim będę mógł (a nawet musiał) korzystać z nowego systemu transakcyjnego czeka nas weekendowa przerwa w dostępie do systemu…

Nadciąga nowy system transakcyjny w Nest Banku

I tak od dziś (piątek), od godziny 17:00 do poniedziałku, do godziny 8 rano (wg planów) system transakcyjny Nest Banku będzie niedostępny. Na szczęście transakcje kartami będą możliwe:

To tylko krótka przerwa! Kiedy? 25-28.01.2019 r. W czym? W dostępie do systemów bankowości elektronicznej Nest Banku.

To wszystko w związku z planowaną migracją klientów, którzy otworzyli konta przed 28.10.2018r. W skrócie musimy przenieść wszystkich klientów do nowego systemu bankowości elektronicznej. Co to znaczy dla Ciebie? Od 25.01 (piątek) od godz. 17:00 do 28.01 (poniedziałek) do godz. 8:00 pojawią się ograniczenia w dostępie do systemów informatycznych Banku.

W tym czasie:

  • Bankowość Internetowa i Aplikacja Mobilna będą niedostępne – to znaczy, że nie zalogujesz się na swoje konto i będziesz musiał wstrzymać się przez chwilę z zakupami internetowymi z wykorzystaniem NestPrzelewu.
  • Będziesz musiał odłożyć na później zasilenie rachunku, do którego została wydana karta debetowa lub kredytowa.
  • Przez cały okres trwania prac będziesz mógł wykonać transakcje przy pomocy swojej karty.

Proces migracji nie jest łatwy, dlatego prosimy o wyrozumiałość, jeżeli jeszcze 28.01 (poniedziałek) spotkasz się z przejściowymi trudnościami w dostępie do bankowości elektronicznej, w kontakcie z infolinią lub realizacją dyspozycji.

To nie musi się zdarzyć, ale wolimy uprzedzić, że natężenie kontaktów z bankiem tego dnia może być niestandardowe. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia! Staramy się, abyś nie odczuł przerw w dostępności naszych usług i jesteśmy przekonani, że już po zalogowaniu na swoje konto, do nowej bankowości elektronicznej, będzie ona spełniała Twoje oczekiwania.

Widać, że już coś się dzieje pod maską, bo np. przy dzisiejszej płatności podatku VAT na swoim koncie zaobserwowałem, że nie wszystkie transakcje są widoczne w historii już teraz (brakuje jednej wychodzącej i jednej przychodzącej z wczoraj), choć saldo (stan konta) się zgadza.

Jeśli ktoś z Was nie chce czekać, i chciałby sprawdzić, jak będzie wyglądał nowy system transakcyjny (i nowa aplikacja mobilna), to może już teraz skorzystać z wersji demonstracyjnej bankowości  elektronicznej Nest Banku. Wprawdzie nie bawiłem się tym demkiem za długo, ale z tego, co widziałem, to jest szansa, że to może być pierwsza tak duża zmiana systemu transakcyjnego, która faktycznie mi się spodoba. Zobaczymy już w poniedziałek…

(!) Zgłoś błąd na stronie

Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!

Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)