Z usługi SkyShowtime korzystam od jej debiutu w Polsce, czyli od lutego 2023, dzięki czemu abonament „na zawsze” mam niższy o 50%, czyli zamiast 24,99 zł miesięcznie, płacę 12,49 zł. Teraz mniej płacić mogą również ci, co nie załapali się na tę promocję. Oczywiście nie za darmo, bo w zamian za oglądanie reklam. I nie o 50%, ale o 5 zł mniej. Czy dla 5 zł warto? Nie wiem, bo dla każdego znaczy to, co innego, ale moim zdaniem warto się solidnie zastanowić, czy to ma sens…
W każdym razie standardowy pakiet to teraz „Standard Plus”, który dalej kosztuje 24,99 zł przy płatności miesięcznej i 198,99 zł przy płatności rocznej (czyli 16,59 zł miesięcznie). Nowością jest pakiet „Standard z reklamami”, który kosztuje odpowiednio 19,99 i 159,99 zł (czyli 13,34 zł miesięcznie), ale w zamian za to pojawiają się reklamy – przed filmem/serialem (pre-roll) i w trakcie (mid-roll).
Ale reklamy to nie jedyna różnica, bo w pakiecie z reklamami nie można pobierać materiałów do obejrzenia offline (w pakiecie bez reklam można pobrać maksymalnie 30 filmów lub odcinków serialu). Do tego w pakiecie z reklamami w jednym czasie można oglądać SkyShowtime na jednym urządzeniu, a w pakiecie 5 zł droższym, czyli tym bez reklam na dwóch. Tu mam pewien problem, bo jestem prawie pewien, że wcześniej były to 3 urządzenia i 5 profilii użytkowników.


- Wtyczka BackWPup w wersji 5.x to doskonały przykład, jak wylać dziecko z kąpielą i z relatywnie świetnego narzędzia zrobić właściwie bezwartościowego gniota - 1970-01-01
- Testowy przelew w Bitcoinach z najniższą prowizją, czyli krótka historia o tym, jak zamroziłem BTC na (ponad) rok - 1970-01-01
- Nowy system kopii zapasowych w Home Assistant 2025.1 to zapewne krok w dobrym kierunku, ale zdecydowanie przedwczesny - 1970-01-01