Wprawdzie informacja o nowej ofercie Virgin Mobile pierwotnie miała iść w „prasówce”, razem z innymi materiałami, to w trakcie pisania uznałem, że oferta jest na tyle ciekawa, a zarazem uzbierało się już i tak tyle informacji (a po publikacji regulaminów na pewno trzeba będzie jeszcze wpis zaktualizować o kolejne wiadomości), że trzeba poświęcić temu tematowi oddzielny wpis…
Spis treści w artykule
#Freemium w Virgin Mobile
W poniedziałek opublikowaliśmy tekst pt. „Zobacz gdzie przenieść numer, i dlaczego (prawdopodobnie) będzie to Virgin Mobile” – wtedy jeszcze usługa #Freenium była w fazie plotek i domysłów.
Dziś już wszystko stało się jasne – znamy szczegóły oferty, i muszę, przyznać, że wygląda to dobrze.
Sam wprawdzie nie skorzystam, przynajmniej nie na głównym numerze (kusi dać taka kartę do trackera GPS, z którym biega po lesie mój pies), to dla wielu mniej aktywnych użytkowników może to być oferta idealna, bo nie dość, że w taryfie #Freemium otrzymacie pakiet minut, SMSów i paczkę danych do mobilnego internetu, to za całość nie zapłacicie ani złotówki.
Pakiet #Freemium to:
- 30 minut do wszystkich sieci
- 30 SMSów do wszystkich sieci
- 300 MB internetu
Pakiet ważny jest przez miesiąc, i odnawiany jest automatycznie na kolejny okres.
Dodatkowe pakiety za #Półdarmo
Gdyby się jednak okazało, że to będzie za mało – zawsze można doładować konto i korzystać z oferty wg stawek z cennika, lub wykupić jeden z pakietów:
Minuty do wszystkich:
- 30 minut za 3 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*1*30#
- 60 minut za 5 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*1*60#
- 100 minut za 8 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*1*100#
- Nielimitowane rozmowy za 19 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*1*0#
SMSy do wszystkich:
- 200 SMSów za 3 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*2*200#
- Nielimitowane SMSy za 9 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*2*0#
Internet:
- 300 MB za 4 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*3*300#
- 500 MB za 5 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*3*500#
- 1 GB za 8 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*3*1# (promocja do 22.10.2015: 2 zł)
- 3 GB za 15 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*3*3#
- 10 GB za 25 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*3*10#
- Promocyjny pakiet 1 GB internetu za 2 zł, aktywacja kodem USSD: *222*000*3*1#
Warto zwrócić uwagę na pakiety z nielimitowanymi rozmowami i SMSami do wszystkich sieci, dzięki którym w prosty sposób – gdy zajdzie taka konieczność – można zrobić z oferty #Freemium ofertę właściwie bez limitów.
Choć jak ktoś zamierza na stałe korzystać z pakietów na nielimitowane SMSy i rozmowy jednocześnie/razem, to chyba warto spojrzeć na pakiety #Wszystko, gdzie za właściwie identyczną cenę (28 vs 29) otrzymacie to samo, a do tego jeszcze 5 GB internetu (w promocji, normalnie jest to 2 GB).
Aktywuj pakiet #Freemium
Zgodnie z zapowiedziami z wczoraj – dziś (15.10.2015) oferta #Freemium pojawiła się na stronie Virgin Mobile, i jest dostępna dla wszystkich chętnych.
Pakiet #Freemium możecie aktywować za pomocą kodu USSD: *222*000# [przycisk inicjujący połączenie]
Pakiet można aktywować również z poziomu aplikacji mobilnej, na stronie internetowej Klubu Virgin, lub za pośrednictwem Centrum Miłej Obsługi Klienta (CMOK).
Stan aktualnego pakietu sprawdzicie kodem USSD: *222#
Cykliczne odnawianie
Pakiet #Freemium ważny jest przez 30 dni od dnia pierwszej aktywacji, i po tym okresie zostaje automatycznie – poza sytuacjami opisanymi w dalszej części wpisu – odnowiony na kolejne 30 dni.
Rezygnacja z pakietu #Freemium
W każdej chwili możecie zrezygnować z automatycznego odnawiania pakietu na kolejny okres:
- Korzystając z kodu USSD: *222*999#
- Udzielając odpowiedzi o treści „STOP” na wiadomość SMS z informacją o zbliżającym się końcu aktualnie aktywnego pakietu
- Korzystając ze strony internetowej Klubu Virgin
- Korzystając z aplikacji mobilnej Virgin Mobile
- Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (799 555 222, *222 lub [email protected])
Warunki korzystania z pakietu #Freemium
Nie ma nic za darmo – za bezpłatny pakiet #Freemium również przyjdzie zapłacić, choć zapewne nie będzie to dla wielu z Was wysoka cena:
13. Warunki aktywowania Pakietu:
b. wyrażenie zgody na otrzymywanie od Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. informacji handlowych przesyłanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej o dokładnej treści: „Aktywacja #Freemium oznacza zgodę na otrzymywanie od Virgin informacji handlowych i marketingowych środkami komunikacji elektronicznej.”
Wyrażenie zgody jest dobrowolne jednak niezbędne dla możliwości korzystania z Pakietu. Odwołanie zgody jest możliwe w każdym czasie;
Ale pamiętajcie, że:
14. W przypadku zakończenia ważności aktywnego Pakietu #Freemium i odwołania uprzednio wyrażonej zgody, o której mowa w punkcie 13 lit. b powyżej, ponowna aktywacja usługi Pakiet #Freemium nie będzie możliwa do czasu ponownego wyrażenia zgody, o treści wskazanej w punkcie 13 lit. b.
Podejrzewam, że część z Was i tak już wyraziła podobną zgodę, czy to przy rejestracji numeru, czy aktywacji Klubu Virgin.
Oprócz tego musicie korzystać z oferty #ChcęWszystko, i utrzymywać ważny okres dla połączeń wychodzących, czyli minimum jedno doładowanie za 5 zł rocznie. Aż tyle, i tylko tyle… :-)
Regulamin(y)
Na koniec wszystkich zainteresowanych odsyłam na stronę Virgin Mobile, gdzie znajdziecie (pewnie) więcej informacji, oraz do regulaminów:
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
- Przykładowy kalkulator wyceny usługi druku 3D, czyli nie tylko materiał się liczy - 1970-01-01
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01
Pakiet fajny, szczególnie gdy się o nim czyta w dziesiątkach sponsorowanych artykułów jakie zalewają sieć na różnego rodzaju blogach i portalach. Jednak gdy przychodzi karta SIM już tak różowo nie jest czego doświadczam właśnie osobiście! Podałem dane osobowe, trafiły one do bazy operatora (to część zapłaconej ceny), a mimo to od dwóch dni nie mogę wklepać kodu aktywacyjnego! Działają kody: salda, sprawdzenia obowiązującej oferty itp, a *222*000# – NIE …
Pewnie to „przypadek” i operator nie che mnie i mi podobnych naiwniaków – którzy mu uwierzyli – zrobić w …
Reasumując – nie polecam, przynajmniej do czasu kiedy łaskawe CMOK nie rozwiąże problemu, a na razie nawet nie odpowiada na emaile!
Powyższy wpis nie jest wpisem sponsorowanym, za to powyższy komentarz… no cóż, autor zapewne nawet nie dowie się, jaką dostał odpowiedź, bo podał fikcyjny adres e-mail.
W każdym razie – pakiet jest ciekawy, choć oczywiście wiele zależy od profilu/sposobu korzystania z telefonu, oraz działa bez problemów. Operator nawet nie wysyła SPAMu/reklam zewnętrznych, tylko czasem informacje, że można dokupić pakiet minut, SMSów czy transmisji danych. Do tego często pojawiają się pakiety dodatkowe w promocyjnych cenach (np. teraz jest dodatkowy 1 GB transmisji danych za 2 zł).
I nie piszę tego z pozycji teoretyka, bo w ramach pewnego testu postanowiłem przez rok korzystać z telefonu właśnie w ramach oferty #Feemium – rok szybko minął, a taryfa cały czas jest aktywna na moim numerze (a nie było to takie oczywiste, bo wcześniej byłem użytkownikiem taryf z nielimitowanymi połączeniami i wiadomościami, ale o tym więcej napiszę niebawem :-)).