Są takie rzeczy, które nam wydają się być oczywistością, a inni widzą w nich drugie dno i przez to nie zauważają, że to coś może ułatwić życie. Jest tak z możliwością zmiany kolejności treści na profilu firmowym na Facebooku.

Zmiana kolejności treści na Facebookowym profilu

Strona profilu firmowego wygląda tak, że mamy pasek boczny, na którym są pewne elementy, miejsce, w którym można dodać post i dodatkowe elementy, które na różnych profilach mogą mieć różną kolejność. Wśród tych elementów każdy ma przypisaną lokalizację w poziomie – może być po środku lub z prawej strony – lewa jest zarezerwowana na menu boczne.

W pionowym ujęciu układ ten jest bardziej mobilny, co można zauważyć na różnych stronach. Nie wdając się w szczegóły, który moduł będzie znajdował się po środku, a który po prawej, jeśli mamy ochotę zmienić kolejność wyświetlania treści w pionie (czyli tym samym pokazać użytkownikowi najpierw konkretny moduł, np. opinie, a później dopiero posty lub zdjęcia). Możemy to modyfikować w ustawieniach.

Wystarczy w ustawieniach kliknąć „edytuj stronę” i kursorem „chwycić” wybrany element z listy:

Taki manewr sprawi, że zmieni się nie tylko kolejność w menu bocznym, ale również kolejność wyświetlania poszczególnych treści na stronie.

W tym samym miejscu możemy również wybrać które moduły mają być widoczne, a które nie:

Niestety nie mamy tutaj pełnej dowolności, i niektóre moduły (np. zdjęcia, filmy, społeczności) nie posiadają swojego „włącznika”, i tym samym nie możemy się ich pozbyć…

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Janusz i Janusz skorzystali z promocji dla czytelników WebInsider.pl i zapłacili 80% mniej za księgowość internetową wFirma
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Monika ćwiczy przed kongresem ko..., ale zapisała się do Newslettera WebInsider.pl, choć... i tak nic nie widzi