Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!

Pamiętasz czasy, w których każdy, kto umiał włączyć komputer, stawał się jednocześnie specjalistą od informatyki? Jesteś wśród tych, którzy tak, jak ja, dawno temu łączyli się z siecią na impulsy, tylko po to, by pobrać pocztę? A może już w chwili, gdy pierwszy raz zdarzyło się Ci włączyć komputer, już mało kto korzystał z niego bez dostępu do sieci? Niezależnie od tego dziś pewnie wiesz, że w sieci można znaleźć wiele stron internetowych, a może nawet kojarzysz, że większość z nich oparte jest na WordPressie, o którym co jakiś czas piszemy… ;-) Tak się składa, że poza pisaniem, w tym roku chcemy też o nim posłuchać.

Nasza przygoda z WordCampem

WordCamp Polska to największa w Polsce konferencja zrzeszająca osoby zainteresowane WordPressem. Zdarzyło nam się już być na takim wydarzeniu w Krakowie w 2015 roku oraz w Gdyni w 2016. Pobyt w Gdyni przyczynił się do zawirowań zarówno w redakcji WebInsider.pl, jak i w naszym życiu prywatnym… ale to już temat na inną opowieść.

W zeszłym roku konferencja odbyła się w Lublinie, ale niestety termin nam totalnie nie pasował, więc nie udało nam się przybyć. Teraz jednak żadne plany nie konkurują z WordCampem pod względem daty, i wybieramy się silną grupą. W związku z tym już dziś zapowiadamy, że jeśli chcesz nas spotkać przy herbacie lub piwku, to w weekend, 6-8 lipca 2018 koniecznie bądź z nami właśnie w mieście koziołków.

Co daje obecność na WordCampie?

Moglibyśmy napisać, że WordCamp to mega dużo wiedzy, która pozwoli już po konferencji szybko i sprawnie trzaskać strony na lewo i prawo… Byłby to jednak marketingowy bulshit, bo mimo że dla wielu prelegentów WordPress jest ziemią w dużej części odkrytą, to zwyczajnie fizycznie nie da się przez 3 dni konferencji zdobyć wiedzy, którą inni zgłębiali przez lata. Dlatego będzie bez opowiadania bajek… ;-)

Na WordCampie można przede wszystkim poznać wielu ludzi związanych w mniejszym lub większym stopniu, zawodowo lub hobbystycznie z WordPressem. Dodatkowo – jak to na konferencjach – można posłuchać prelekcji. Niektóre z nich przybliżają tematykę miękką, inne – z założenia – posiadają w sobie mięso, które przełknąć i przetrawić w stanie są wyłącznie osoby, które już trochę zaglądały w strukturę WordPressa. Ponadto – jeśli ktoś szuka spotkania praktycznego z klawiaturą pod ręką i osobami, które coś nie coś dłubią w WordPressie – to na WordCampie również można je znaleźć. Szczególnie pierwszego dnia, podczas tzw. Contributor Day, do udziału w którym serdecznie zachęcamy.

Chcesz wiedzieć więcej?

Jesteśmy partnerem konferencji WordCamp 2018 w Poznaniu i jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz zadać je w komentarzu do tego wpisu… lub poszukać odpowiedzi u źródła, czyli na konferencyjnej stronie. Obecnie – agenda dopiero się klaruje (może zgłosić się jako prelegent), ale my już wiemy, że zarówno osoby, które już wiedzą coś na temat WordPressa, jak i te, które dopiero chcą zacząć ogarniać podstawy – na poznańskim WordCampie znajdą coś dla siebie. Jeśli tak jak my jesteś niecierpliwy i przed podjęciem decyzji potrzebujesz jakiegoś preludium – poszukaj w swoim mieście mniejszego spotkania społeczności zwanego WordUpem. Jeśli odwiedzisz WordUp, z pewnością spotkasz na nim kogoś, kto również wybiera się na WordCamp…

Ile kosztuje udział w konferencji?

Standardowy bilet na konferencję, który kosztuje 140 zł pozawala skorzystać z wszystkich przewidzianych (i nie tylko ;-)) atrakcji – Contributor Day (piątek), 2 dni pełne wykładów/konferencji (sobota i niedziela), czy Middle Party, czyli okazję by pogadać w mniej formalnej atmosferze, przy czymś… orzeźwiającym ciało i umysł… ;-)

Jeśli jesteś również zawodowo związani z WordPressem, możesz zostać sponsorem, np. kupując bilet „Mikrosponsor” za 350 zł:

Pokaż swoje zaangażowanie w tworzenie społeczności WordPressa i wesprzyj konferencję zostając Mikrosponsorem! Otrzymasz od nas oficjalne podziękowanie w mediach społecznościowych oraz zaproszenie na kolację dla gości specjalnych. Jeśli prowadzisz firmę to jej logo zamieścimy na stronie z opisem wszystkich sponsorów.

Niebawem też na WebInsider.pl ogłosimy konkurs, w którym będzie można wygrać zniżkę (kod rabatowy) na zakup biletów… :-)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Skontaktuj się z nami!
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Janusz i Janusz zapisali się do Newslettera WebInsider.pl i... sobie chwalą
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Janusz i Janusz zapisali się do Newslettera WebInsider.pl i... sobie chwalą