Gdzieś pod koniec września wystartował z ogólnodostępną ofertą kolejny wirtualny operator komórkowy (MVNO) w Polsce, czyli Fonia. Jest to debiut o tyle ciekawy, że mamy tu (znowu) do czynienia z usługami bezpłatnymi, czyli w teorii możemy bezpłatnie korzystać z takich usługa jak połączenia głosowe, SMSy, a nawet transmisja danych. W teorii, bo w zamian za bezpłatne korzystanie z usługi zgadzamy się na reklamy.
Z tym, że nie klasycznie, czyli zgoda na komunikację marketingową “od firmy i jej partnerów”, co jest znane choćby z cenników pozostałych operatorów, gdzie zazwyczaj są prezentowane kwoty już ze zniżką marketingową, która zazwyczaj wynosi 5 zł (tym też odpowiednie instytucje powinny się zając, tak samo, jak “-20% na piąty produkt” co prawie że wyparło klasyczne cenówki m.in. w Lidlu i Biedronce). Tutaj mamy krok, a nawet kilka dalej, czyli musimy na telefonie zainstalować specjalną aplikację, która będzie dbała o to, by wyświetlać nam reklamy na ekranie smartfona. Kto co lubi… ;-)
- Problem z działaniem wtyczki Przelewy24 z najnowszą wersją WooCommerce, czyli (tymczasowo) wyłącz graficzną listę metod płatności na stronie potwierdzenia zamówienia - 1970-01-01
- Wiadomość od COPYTRACK w sprawie rzekomego naruszenia praw autorskich, czyli SPAM, a może nawet SCAM - 1970-01-01
- Kupiłem drona i co dalej, czyli krótki przewodnik po najważniejszych rzeczach, które musi znać każdy pilot drona - 1970-01-01