Gdzieś pod koniec września wystartował z ogólnodostępną ofertą kolejny wirtualny operator komórkowy (MVNO) w Polsce, czyli Fonia. Jest to debiut o tyle ciekawy, że mamy tu (znowu) do czynienia z usługami bezpłatnymi, czyli w teorii możemy bezpłatnie korzystać z takich usługa jak połączenia głosowe, SMSy, a nawet transmisja danych. W teorii, bo w zamian za bezpłatne korzystanie z usługi zgadzamy się na reklamy.
Z tym, że nie klasycznie, czyli zgoda na komunikację marketingową “od firmy i jej partnerów”, co jest znane choćby z cenników pozostałych operatorów, gdzie zazwyczaj są prezentowane kwoty już ze zniżką marketingową, która zazwyczaj wynosi 5 zł (tym też odpowiednie instytucje powinny się zając, tak samo, jak “-20% na piąty produkt” co prawie że wyparło klasyczne cenówki m.in. w Lidlu i Biedronce). Tutaj mamy krok, a nawet kilka dalej, czyli musimy na telefonie zainstalować specjalną aplikację, która będzie dbała o to, by wyświetlać nam reklamy na ekranie smartfona. Kto co lubi… ;-)
- Mały dron, duże zamieszanie, czyli seria DJI Mini i zabawa w klasy (unijne klasy dla dronów) z EASA i użytkownikami - 1970-01-01
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01