Koniec programu partnerskiego wFirma
Kilka dni temu dostałem pismo od Web Innovative Software Sp. z o.o., czyli firmy stojącej obecnie za serwisem wFirma, z którego dowiedziałem się, że program partnerski zostanie wyłączony:
Szanowni Państwo,
Web Innovative Software Sp. z o.o. informuje, że na podstawie § 6 ust. 1 Regulaminu Programu Partnerskiego Spółka podjęła decyzję o zakończeniu Programu partner.wfirma.pl z dniem 31 maja 2019 r.
Program partnerski w ostatnich latach stracił całkowicie rację bytu jako wartościowe źródło pozyskiwania nowych klientów z uwagi na powyższe decyzja o całkowitej likwidacji programu. Informacje związane z zakończeniem programu znajdą Państwo także na swoim indywidualnym koncie, po zalogowaniu się do systemu.
Dziękujemy za współpracę i życzymy Państwu sukcesów w prowadzonych działalnościach!
Może nie jest to informacja smutna dla mnie, ale na pewno mnie nie cieszy, bo przyznam szczerze, że program partnerski wFirma należy do moich ulubionych programów tego typ. Polecam usługę, z której sam korzystam i którą i tak bym polecał, za co dostaje w miarę regularne wynagrodzenie (bez kokosów, ale jednak). Do tego mogę w ramach promocji dla czytelników oferować księgowość w tym serwisie ze zniżką 80%, co z informacji, które otrzymuje, dla wielu osób jest istotną pomocą, zwłaszcza w pierwszym okresie prowadzenia działalności, gdzie nie zawsze są już dochody.
Trochę też szkoda, że nie zdecydowano się np. na wariant, który by mniej „karał” osoby, które oferowały tak wysokie zniżki, bo duża zniżka na start, to dużo mniejsza prowizja za pozyskanie klienta w pierwszym roku. Powiedzmy, że to taka inwestycja w przyszłość, której w tym przypadku nie będzie. Ale cóż – ich program, ich zasady.
- Logowanie do Profilu Zaufanego za pomocą e-Dowodu i aplikacji eDo App na telefonie (NFC) - 1970-01-01
- Rewrite & Republish w Yoast Duplicate Post, czyli wygodny sposób na spokojną edycję opublikowanych postów w WordPressie - 1970-01-01
- Naruszenie ochrony danych osobowych przez wysłanie wiadomości e-mial na błędny adres e-mail, nawet jeśli tak podał go klient - 1970-01-01
Możliwie jeszcze powrócą do tego. Rezygnacja z takiego PP – to zysk na początku, ale strata w przyszłości…