Mniej więcej 2 lata temu pisałem o Ofertach na Facebooku, i wtedy w ostatnim akapicie napisałem, że nie ma możliwości edycji ani usunięcia oferty po jej utworzeniu. Czas leci, Facebook się zmienia – nie tylko ubywa aktywnych (i świadomych) użytkowników, ale zmieniają się również „narzędzia”, których można używać m.in. do „perswazji zakupowej”, czyli np. wspomniane oferty, których wprawdzie nadal nie można edytować, ale można je usunąć. Przynajmniej ja mogę, jak przystało na wielkiego fana mediów społecznościowych i samego Facebooka… ;-)

Usuwanie i ukrywanie Oferta na Facebooku

Artykuł ten by nie powstał pewnie, gdyby nie koleżanka, która dodała ofertę, i potrzebowała ją usunąć. Przez wyszukiwarkę trafiła na mój artykuł, a stąd już bezpośrednio do mnie, z zapytaniem, czy może coś się zmieniło, i jednak da się zmienić lub chociaż usunąć dodaną ofertę przed czasem, na jaki została ustawiona.

Tematem się nie interesowałem raczej, więc zerknąłem na stronę WebinsiderPL na Facebooku, dodałem na szybko jakąś ofertę, poczekałem, aż będzie aktywna (zostanie zaakceptowana) i… Edytować opublikowanej oferty na Facebooku wprawdzie nadal nie można (a przynajmniej ja nie mam takiej opcji), ale można ją usunąć (usuń ze strony) lub ukryć na osi czasu (będzie wtedy widoczna tylko w ofertach), i to w banalny sposób, bo prosto z menu kontekstowego oferty:

Trochę mnie to zaskoczyło, bo koleżanka raczej z tych, co media społecznościowe – a zwłaszcza Facebooka – ogrania dużo lepiej niż ja, i mało prawdopodobne, by tego nie sprawdziła.

Krótka wymiana wiadomości i wszystko stało się jasne – na jej profilu (stronie firmowej) jeszcze takiej opcji nie ma. Nie wiem, kiedy pojawiła się ona u mnie, ale po rozpytaniu na ten temat widać, że prawdopodobnie musiało to być niedawno, i jeszcze nie u wszystkich ta opcja jest aktywna. Więc jeśli macie, taką opcję u siebie to korzystajcie, jeśli nie to… najwidoczniej musicie jeszcze (chwilę) poczekać, ew. więcej uwagi przykładać do tworzenia ofert na Facebooku, tak by nie trzeba było ich później kasować… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.

Patryk

CEO Webinsider.pl, a do tego CTO, CIO, CFO, CMO, CSO, COO i CRO ;-)
Pasjonat nowych technologii - od sprzętu po oprogramowanie, od serwerów po smartfony i rozwiązania IoT. Potencjalnie kiepski bloger, bo nie robi zdjęć "talerza" zanim zacznie jeść.

Dumny przyjaciel swoich psów :-)
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01
Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.