Wprawdzie połączenie wszystkich marek grupy BRE pod logiem mBanku już dawno za nami, to jeszcze do tej pory nie wszyscy „zmigrowani klienci mBanku” mogą korzystać np. z nowego systemu transakcyjnego.

W najbliższych dniach ma to się zmienić…

Z MultiBanku do mBanku

Klienci dawnego MultiBanku (i Private Banking) wreszcie uzyskają dostęp do systemu transakcyjnego mBanku – cała operacja odbędzie się w dniach 17-19 października, i będzie się wiązać z pewnymi utrudnieniami dla wszystkich klientów mBanku (oczywiście tylko w tych dniach ;-)):

Dwudniowa przerwa

Chyba dawno (albo i nigdy) nie było jeszcze w całej historii mBanku tak długiej przerwy w działaniu systemów – w różnym stopniu przerwa będzie trwałą aż 2 dni:

  • Karty płatnicze i bankomaty – dostępne (z wyjątkiem: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00)
  • mLinia banku – dostępna w trybie informacyjnym
  • Placówki banku – dostępne w trybie informacyjnym
  • Punkty Aspiro – dostępne w trybie informacyjnym
  • Serwis transakcyjny – niedostępny
  • Aplikacja mobilna – niedostępna
  • Usługa SMS – niedostępna
  • Wpłatomaty w placówkach banku – niedostępne

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na tronie mBanku w dziale „aktualności”.

Zachowaj ostrożność

Warto przy tej okazji zaapelować do wszystkich klientów mBanku – a zwłaszcza MultiBanku i Privete Bankingu o szczególną ostrożność w tych dniach.

Jak zawsze przy takich okazjach – można spodziewać się zwiększonej aktywności wszelkiej maści oszustów, którzy korzystając z ew. zamieszania będą zapewne próbowali wyłudzić Wasze dane logowania, oraz kody autoryzacyjne (również kody SMS).

Dlatego zwracajcie szczególną uwagę na wszelkie wiadomości od mBanku, zwłaszcza takie, które nakłaniają Was do jakiś niestandardowych działań – jak choćby „pilne odblokowanie swojego konta” czy „potwierdzenie chęci migracji”.

(!) Zgłoś błąd na stronie