Od kilku dni niektórzy użytkownicy telefonów z Androidem zgłaszają problemy z działaniem aplikacji DJI Fly, która jest niezbędna do korzystania z większości obecnie dostępnych na rynku konsumenckich dronów DJI. U mnie problem nie występuje, ale ja korzystam z kontrolera z wyświetlaczem, więc… Ale popytałem znajomych i faktycznie u niektórych problem się pojawił. Na szczęście jest już rozwiązanie…
Na jednym z wielu profili DJI w mediach społecznościowych pojawiła się informacja na temat problemów, wraz z linkiem do nowej wersji aplikacji DJI Fly, która powinna działać ponownie na wszystkich obsługiwanych telefonach:
https://pan-link.djicorp.com/s/AyTTCperK58xbAy
Oczywiście jak to w przypadku DJI i ich aplikacji DJI Fly, link nie prowadzi do sklepu Google Play, a do ich serwerów, ale do tego chyba każdy użytkownik DJI już się przyzwyczaił i wie, że nie ma w tym nic dziwnego. Co więcej, akurat w przypadku tej aplikacji, to „te niebezpieczne” – zwłaszcza dla portfela – akurat w Google Play są dostępne. Z nich nie korzystamy…
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01
- Zero Trust od Cloudflare, czyli prosty i bezpieczny sposób na dostęp do lokalnych zasobów z zewnątrz, bez publicznego adresu IP i otwierania portów na routerze - 1970-01-01
- Home Assistant i integracja z IMGW-PIB, czyli tworzymy automatyzację z powiadomieniami bazując na sensorach zagrożenie i alarm powodziowy - 1970-01-01