Kilka dni temu na naszą Webinsiderową skrzynkę nadawczo-podawczą wpłynęła wiadomość od Bartłomieja Juszczyka w sprawie 2be.pl – niedawno pisaliśmy o awarii jaka spotkała ich i ich klientów, w kontekście pewnego wywiadu.

Wbrew ew. pierwszym myślą/skojarzeniom nie było to żądanie usunięcia wpisu/artykułu, ani tym bardziej straszenie prawnikiem, wręcz przeciwnie – cały kontakt przebiegał bardzo miło/sympatycznie.

Oświadczenie 2be.pl

Właściwie cała wiadomość przesłana za pomocą formularza kontaktowego składa się z oświadczenia:

W związku z kolejnymi problemami z dostępem do usług pocztowych oraz celowym odłączeniem naszego hostingu i baz danych, informujemy, że współpraca z firmą Blackice Networks i reprezentującym ją Panem Tomaszem Humiczewskim została zakończona prawnie w trybie natychmiastowym. Po początkowej pracy administracyjnej firma nie tylko postanowiła złamać posiadaną umowę (ok 15 zadań zrealizowanych z 23 zadeklarowanych wedle posiadanej umowy) ale również kompletnie nie podejmować zadań istotnych dla 2be.pl jak choćby odzyskanie stron klienckich. Firma wykazała się indolencją, celowym nie realizowaniem zadań zleconych przez 2be.pl i celowym, złośliwym utrudnianiem pracy klientów (vide nie działająca poczta i bazy klientów).

Ze względu na brak wykonania powierzonych w ramach umowy zadań, brak wyników w odzyskaniu stron Klientów 2be.pl (mimo deklaracji złożonych przez Pana Humiczewskiego i Blackice Networks, które mają podłoże pisemne), uniemożliwianie naszym Klientom korzystania z należnych im usług oraz braku profesjonalizmu we współpracy firma Blackice Networks nie jest już partnerem biznesowym ani administratorem naszych usług.

2be.pl jest w tym momencie na etapie wyboru administratorów, którzy będą w profesjonalny sposób dbali o interesy naszych Klientów. Głównym celem 2be.pl jest dobro klientów i przywrócenie usług, które zostały celowo zniszczone prawdopodobnie przez osobę pełniącą wcześniej obowiązki administratora. Pozdrawiamy.

Bartłomiej Juszczyk

Od razu dodam, że w przeciwieństwie do wywiadu oświadczenia nie będę komentował – postanowiłem je tu opublikować by dać szansę przedstawić naszym czytelnikom (czyli Wam/Tobie) jak wygląda obecnie sytuacja z punktu widzenia 2be, gdyż podejrzewam, że znajdą się wśród Was zainteresowani również tym tematem…

Weryfikacja nadawcy

Wprawdzie wiadomość (oświadczenie) dotarło do mnie 13 kwietnia, to przed jego ew. publikacją postanowiłem zweryfikować nadawcę – oświadczenie dotarło za pomocą formularza kontaktowego, więc mógł je wysłać właściwie każdy.

Weryfikację przeprowadziłem dość klasycznie, kontaktując się za pomocą poczty e-mail, i dzięki temu mogłem zweryfikować – choć w jakimś sensie – autentyczność wiadomości/oświadczenia:

envelope-from=*@juszczyk.com; helo=s1.2be.pl;
Received: from s1.2be.pl

Sama domena też zdaje się być jak najbardziej prawidłowa:

Domain Name: JUSZCZYK.COM
Registrar: EURODNS S.A
Sponsoring Registrar IANA ID: 1052
Whois Server: whois.eurodns.com
Referral URL: http://www.EuroDNS.com
Name Server: NS1.2BE.PL
Name Server: NS2.2BE.PL
Status: clientTransferProhibited https://icann.org/epp#clientTransferProhibited
Updated Date: 13-apr-2016
Creation Date: 15-oct-2001
Expiration Date: 15-oct-2018

Registrant Name: Juszczyk Bartlomiej
Registrant Street: Pl. Na Stawach 1
Registrant City: Krakow
Registrant State/Province:
Registrant Postal Code: 30-107
Registrant Country: PL
Registrant Phone: +48124260275
Registrant Fax:
Registrant Email: [email protected]
(!) Zgłoś błąd na stronie
Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?
LUTy dla D-Cinelike (DJI Mini 3 Pro, DJI Avata, OSMO Pocket) od MiniFly
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce
Jak (legalnie) latać dronem w Kategorii Otwartej
Patryk