Drugim z zapowiadanych na dziś krótkich, acz konkretnych artykułów dotyczących WooCommerce jest temat przycisku “zamów ponownie”, jaki znajduje się w szczegółach zamówienia. Przycisk w wielu sytuacjach ma sens, i dobrze, że tam jest, ale są sklepy/towary, gdzie jego sens jest znikomy, a wręcz może wprowadzać niepotrzebne zamieszanie…
Usuwanie przycisku “zamów ponownie”
Tak będzie np. w przypadku sprzedaży kursów internetowych, czy nawet eBooków, gdzie zazwyczaj zakup kolejnego takiego samego produktu nie tylko nie ma sensu, ale często jest wręcz blokowany (jeden na konto).
Przycisk, o którym mowa wygląda np. tak:
W takim przypadku można skorzystać z jednej linijki kodu, którą wystarczy umieścić np. w pliku functions.php, oczywiście motywu potomnego:
remove_action( 'woocommerce_order_details_after_order_table', 'woocommerce_order_again_button' );
Po tej operacji szczegóły zamówienia wyglądają np. tak:
Czyli – jak widać – przycisku “zamów ponownie” brak. I tak ma być, przynajmniej w tym przypadku… ;-)
- Mały dron, duże zamieszanie, czyli seria DJI Mini i zabawa w klasy (unijne klasy dla dronów) z EASA i użytkownikami - 1970-01-01
- Opcja “restore_from_flash”, czyli sposób na zapamiętywanie ustawień w ESPHome na układach ESP8266 - 1970-01-01
- Blokowe szablony powiadomień (block notice) w WooCommerce, nawet w klasycznych motywach - 1970-01-01