Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce (kurs)

Drugim z zapowiadanych na dziś krótkich, acz konkretnych artykułów dotyczących WooCommerce jest temat przycisku „zamów ponownie”, jaki znajduje się w szczegółach zamówienia. Przycisk w wielu sytuacjach ma sens, i dobrze, że tam jest, ale są sklepy/towary, gdzie jego sens jest znikomy, a wręcz może wprowadzać niepotrzebne zamieszanie…

Usuwanie przycisku „zamów ponownie”

Tak będzie np. w przypadku sprzedaży kursów internetowych, czy nawet eBooków, gdzie zazwyczaj zakup kolejnego takiego samego produktu nie tylko nie ma sensu, ale często jest wręcz blokowany (jeden na konto).

Przycisk, o którym mowa wygląda np. tak:

W takim przypadku można skorzystać z jednej linijki kodu, którą wystarczy umieścić np. w pliku functions.php, oczywiście motywu potomnego:

remove_action( 'woocommerce_order_details_after_order_table', 'woocommerce_order_again_button' );

Po tej operacji szczegóły zamówienia wyglądają np. tak:

Czyli – jak widać – przycisku „zamów ponownie” brak. I tak ma być, przynajmniej w tym przypadku… ;-)

(!) Zgłoś błąd na stronie | Lub postaw nam kawę :-)
LUTy dla D-Cinelike (DJI Mini 3 Pro, DJI Avata, OSMO Pocket) od MiniFly
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce
Jak (legalnie) latać dronem w Kategorii Otwartej
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce (kurs)
Patryk
Wdrożenie Omnibusa w sklepie na WooCommerce (kurs)