Drugim z zapowiadanych na dziś krótkich, acz konkretnych artykułów dotyczących WooCommerce jest temat przycisku „zamów ponownie”, jaki znajduje się w szczegółach zamówienia. Przycisk w wielu sytuacjach ma sens, i dobrze, że tam jest, ale są sklepy/towary, gdzie jego sens jest znikomy, a wręcz może wprowadzać niepotrzebne zamieszanie…
Usuwanie przycisku „zamów ponownie”
Tak będzie np. w przypadku sprzedaży kursów internetowych, czy nawet eBooków, gdzie zazwyczaj zakup kolejnego takiego samego produktu nie tylko nie ma sensu, ale często jest wręcz blokowany (jeden na konto).
Przycisk, o którym mowa wygląda np. tak:
W takim przypadku można skorzystać z jednej linijki kodu, którą wystarczy umieścić np. w pliku functions.php, oczywiście motywu potomnego:
remove_action( 'woocommerce_order_details_after_order_table', 'woocommerce_order_again_button' );
Po tej operacji szczegóły zamówienia wyglądają np. tak:
Czyli – jak widać – przycisku „zamów ponownie” brak. I tak ma być, przynajmniej w tym przypadku… ;-)
![(!) Zgłoś błąd na stronie](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2019/12/webinsider_zglos-blad-na-stronie_200x29_888888.png)
![Pomogłem? To może postawisz mi wirtualną kawę?](https://webinsider.pl/wp-content/uploads/2025/12/pomogle-postaw-mi-wirtualna-kawe-202308-6f4e37.png)
- Zakupy w sklepie Bambu Lab bez podatku VAT, czyli rejestracja jako B2B oraz specjalny link do specjalnego sklepu - 1970-01-01
- W Home Assistant 2024.7 w końcu można bezpośrednio z właściwości danego elementu zarządzać jego rozmiarem w cały jeszcze czas eksperymentalnym układzie „sekcje” - 1970-01-01
- Sprzedajesz drona DJI? Usuń go ze swojego konta. Kupujesz używanego drona DJI? Zadbaj, by dotychczasowy właściciel usunął go ze swojego konta! - 1970-01-01