Drugim z zapowiadanych na dziś krótkich, acz konkretnych artykułów dotyczących WooCommerce jest temat przycisku „zamów ponownie”, jaki znajduje się w szczegółach zamówienia. Przycisk w wielu sytuacjach ma sens, i dobrze, że tam jest, ale są sklepy/towary, gdzie jego sens jest znikomy, a wręcz może wprowadzać niepotrzebne zamieszanie…
Usuwanie przycisku „zamów ponownie”
Tak będzie np. w przypadku sprzedaży kursów internetowych, czy nawet eBooków, gdzie zazwyczaj zakup kolejnego takiego samego produktu nie tylko nie ma sensu, ale często jest wręcz blokowany (jeden na konto).
Przycisk, o którym mowa wygląda np. tak:
W takim przypadku można skorzystać z jednej linijki kodu, którą wystarczy umieścić np. w pliku functions.php, oczywiście motywu potomnego:
remove_action( 'woocommerce_order_details_after_order_table', 'woocommerce_order_again_button' );
Po tej operacji szczegóły zamówienia wyglądają np. tak:
Czyli – jak widać – przycisku „zamów ponownie” brak. I tak ma być, przynajmniej w tym przypadku… ;-)


- Przegląd wybranych nowości w Tutor LMS 2.3.0: ochrona hotlink, blokada kopiowania treści i bezpośrednie odnośniki do kursów - 1970-01-01
- BrewPiLess z iSpindel, czyli jeszcze bardziej szczegółowa kontrola i analiza procesu fermentacji (nie tylko) piwa domowego - 1970-01-01
- Aplikacji DJI Fly – do obsługi dronów DJI – dla Androida, nie szukaj w Google Play, bo tam głównie lewizna, a na stronie DJI - 1970-01-01