Drugim z zapowiadanych na dziś krótkich, acz konkretnych artykułów dotyczących WooCommerce jest temat przycisku „zamów ponownie”, jaki znajduje się w szczegółach zamówienia. Przycisk w wielu sytuacjach ma sens, i dobrze, że tam jest, ale są sklepy/towary, gdzie jego sens jest znikomy, a wręcz może wprowadzać niepotrzebne zamieszanie…
Usuwanie przycisku „zamów ponownie”
Tak będzie np. w przypadku sprzedaży kursów internetowych, czy nawet eBooków, gdzie zazwyczaj zakup kolejnego takiego samego produktu nie tylko nie ma sensu, ale często jest wręcz blokowany (jeden na konto).
Przycisk, o którym mowa wygląda np. tak:
W takim przypadku można skorzystać z jednej linijki kodu, którą wystarczy umieścić np. w pliku functions.php, oczywiście motywu potomnego:
remove_action( 'woocommerce_order_details_after_order_table', 'woocommerce_order_again_button' );
Po tej operacji szczegóły zamówienia wyglądają np. tak:
Czyli – jak widać – przycisku „zamów ponownie” brak. I tak ma być, przynajmniej w tym przypadku… ;-)

- WPC Linked Variation od WPClever, czyli prosty sposób łączenie „w warianty” prostych produktów w WooCommerce na podstawie atrybutów globalnych (np. kolor, rozmiar) - 1970-01-01
- Artykuł 84 i 88 Kodeksu Cywilnego, czyli anulowanie zamówienia w sklep internetowym ze względu na błąd w cenie - 1970-01-01
- Weryfikacja błędnych linków w Systemie Partnerskim Bankier.pl, to funkcja, która powinna być we wszystkich programach partnerskich - 1970-01-01