Księgowość internetowa wFirma 80% taniej dla czytelników WebInsider.pl

Z motywów od Elegant Themes korzystam od dawna – kiedyś głownie Divi przy stronach firmowych, od jakiegoś czasu również z motywu Extra, na którym obecnie działa WebInsider.pl (strona, na której właśnie się znajdujesz ;-)). A skoro korzystam, to też polecam, w tym również za pomocą linków w ramach ich programu partnerskiego. Jeśli również korzystasz z ich programu partnerskiego, to sprawdź czy linki, których używasz do promocji przypadkiem nie wygasły…

Alternate Incoming Page Links w programie partnerskim Elegant Themes

Pod koniec czerwca dostałem pierwszą, wczoraj drugą wiadomość z informacją, że jedna z metod budowania niestandardowych adresów docelowych w ramach ich programu partnerskiego przestała być wspierana, i by w razie konieczności (i możliwości) dokonać odpowiedniej korekty.

Ich standardowy link partnerski wygląda np. tak:

https://www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php?id=23230

I prowadzi bezpośrednio do strony głównej, która zapewne często i tak byłaby naszym celem. Jednak czasem zachodzi potrzeba skierowania użytkownika bezpośrednio do jakieś strony (np. z opisem motywu Divi), czy też do jakiegoś wpisu na ich blogu.

Tu z pomocą przychodzi narzędzie pozwalające skierować użytkownika właściwie na dowolną stronę ich serwisu, z jednoczesnym zapisaniem użytkownika jako potencjalny klient z naszego polecenia.

Jeszcze do niedawna można było korzystać z 2 metod, które nam to umożliwiały:

Automated Link Creation

Możemy przekonwertować dowolny link w ramach serwisu Elegant Themes na link partnerski za pomocą narzędzia „Automated Link Creation”. Wystarczy podać link docelowy i kliknąć „create my link”:

Tak utworzony link będzie wyglądał np. tak:

https://www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php?id=23230&url=20223

Całkiem ładnie i zgrabnie, i co najważniejsze – ta metoda tworzenia alternatywnych linków partnerskich w ramach programu partnerskiego Elegant Themes zostaje. Tylko ta (poza linkiem standardowym, który oczywiście też zostaje).

Link z adresem URL do przekierowania

Powyższa metoda ma jednak potencjalnie jedną wadę – zawsze, gdy chcemy skierować użytkownika w ramach programu partnerskiego na jakaś nową stronę (np. nowy wpis na ich blogu) musimy utworzyć nowy link.

Dlatego zapewne sporo osób – w tym i ja czasem – korzystało z alternatywnej metody, czyli zamiast podawać ID przekierowania, podawało w tym miejscu bezpośredni adres docelowy, np.:

https://www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php?id=23230&url=https://webinsider.pl

Dzięki czemu szybko można było „z marszu” przygotować sobie link partnerski prowadzący do wybranej strony. Jednak metoda ta została wyłączona. Dlatego jeśli na swojej stronie z niej korzystasz, i nadal chcesz kierować użytkowników na konkretne podstrony, to koniecznie zaktualizuj swoje linki partnerskie.

(!) Zgłoś błąd na stronie
Spodobał Ci się artykuł? Zapisz się do naszego Newslettera - ZERO SPAMu, same konkrety, oraz dostęp do dodatkowych materiałów przeznaczonych dla subskrybentów!
Na podany adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do potwierdzenia subskrypcji naszego Newslettera. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie dodał Twojego adresu przez przypadek. Jeśli wiadomość nie przyjdzie w ciągu najbliższej godziny (zazwyczaj jest to maksymalnie kilka minut) sprawdź folder SPAM.
Janusz i Janusz zapisali się do Newslettera WebInsider.pl i... sobie chwalą
WebInsider poleca księgowość wFirma
WebInsider korzysta z VPSa w HitMe.pl
WebInsider poleca VPSy DigitalOcean
WebInsider poleca serwis Vindicat
Napisz komentarz
wipl_napisz-komentarz_01Jeśli informacje zawarte na tej stronie okazały się pomocne, możesz nam podziękować zostawiając poniżej swój komentarz.

W tej formie możesz również zadać dodatkowe pytania dotyczące wpisu, na które – w miarę możliwości – spróbujemy Ci odpowiedzieć.
Linki partnerskie
Niektóre z linków na tej stronie to tzw. „linki partnerskie”, co oznacza, że jeśli klikniesz na link i dokonasz wymaganej akcji (np. zakup/rejestracja) możemy otrzymać za to prowizję. Pamiętaj, że polecamy tylko te produkty i usługi, z których sami korzystamy, i uważamy, że są tego na prawdę warte… :-)
Znaki towarowe i nazwy marek
W niektórych wpisach (oraz innych miejscach na stronie) mogą być przedstawione/użyte znaki towarowe i/lub nazwy marek, które stanowią własność intelektualną tych podmiotów, a zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Janusz i Janusz zapisali się do Newslettera WebInsider.pl i... sobie chwalą