Z motywów od Elegant Themes korzystam od dawna – kiedyś głownie Divi przy stronach firmowych, od jakiegoś czasu również z motywu Extra, na którym obecnie działa Webinsider.pl (strona, na której właśnie się znajdujesz ;-)). A skoro korzystam, to też polecam, w tym również za pomocą linków w ramach ich programu partnerskiego. Jeśli również korzystasz z ich programu partnerskiego, to sprawdź czy linki, których używasz do promocji przypadkiem nie wygasły…
Spis treści w artykule
Alternate Incoming Page Links w programie partnerskim Elegant Themes
Pod koniec czerwca dostałem pierwszą, wczoraj drugą wiadomość z informacją, że jedna z metod budowania niestandardowych adresów docelowych w ramach ich programu partnerskiego przestała być wspierana, i by w razie konieczności (i możliwości) dokonać odpowiedniej korekty.
Ich standardowy link partnerski wygląda np. tak:
https://www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php?id=23230
I prowadzi bezpośrednio do strony głównej, która zapewne często i tak byłaby naszym celem. Jednak czasem zachodzi potrzeba skierowania użytkownika bezpośrednio do jakieś strony (np. z opisem motywu Divi), czy też do jakiegoś wpisu na ich blogu.
Tu z pomocą przychodzi narzędzie pozwalające skierować użytkownika właściwie na dowolną stronę ich serwisu, z jednoczesnym zapisaniem użytkownika jako potencjalny klient z naszego polecenia.
Jeszcze do niedawna można było korzystać z 2 metod, które nam to umożliwiały:
Automated Link Creation
Możemy przekonwertować dowolny link w ramach serwisu Elegant Themes na link partnerski za pomocą narzędzia „Automated Link Creation”. Wystarczy podać link docelowy i kliknąć „create my link”:
Tak utworzony link będzie wyglądał np. tak:
https://www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php?id=23230&url=20223
Całkiem ładnie i zgrabnie, i co najważniejsze – ta metoda tworzenia alternatywnych linków partnerskich w ramach programu partnerskiego Elegant Themes zostaje. Tylko ta (poza linkiem standardowym, który oczywiście też zostaje).
Link z adresem URL do przekierowania
Powyższa metoda ma jednak potencjalnie jedną wadę – zawsze, gdy chcemy skierować użytkownika w ramach programu partnerskiego na jakaś nową stronę (np. nowy wpis na ich blogu) musimy utworzyć nowy link.
Dlatego zapewne sporo osób – w tym i ja czasem – korzystało z alternatywnej metody, czyli zamiast podawać ID przekierowania, podawało w tym miejscu bezpośredni adres docelowy, np.:
https://www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php?id=23230&url=https://webinsider.pl
Dzięki czemu szybko można było „z marszu” przygotować sobie link partnerski prowadzący do wybranej strony. Jednak metoda ta została wyłączona. Dlatego jeśli na swojej stronie z niej korzystasz, i nadal chcesz kierować użytkowników na konkretne podstrony, to koniecznie zaktualizuj swoje linki partnerskie.
- Wakacje składkowe ZUS a zawieszenie działalności gospodarczej, czyli uważaj, bo być może nie będziesz mógł skorzystać (w 2024) - 1970-01-01
- Przykładowy kalkulator wyceny usługi druku 3D, czyli nie tylko materiał się liczy - 1970-01-01
- Home Assistant 2024.10, czyli nowa karta „nagłówek” i niedziałający TTS w ramach usługi Google Cloud - 1970-01-01